Specialbeställningar

Om du har sett ett smycke som du gillar men som blivit sålt eller om du vill ha ett smycke som ser ut på ett speciellt sätt så kan jag eventuellt designa ett sådant smycke till dig. Men detta är endast om jag har material till just det smycket. Kolla gärna runt bland smyckena som jag skapat och för största chans att få en specialbeställning så bör du utgå från material som jag redan har använt.

En specialbeställning kostar inget extra och du får alltid se hur smycket blir innan du betalar. Du är inte bunden till att köpa smycket som du gör en specialbeställning, ifall att du inte skulle gilla det.

Om du beställer armband så ange även måtten på din handled.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0